
BAYKAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
2025-2026 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI
EK DERS ÜCRETİ KARŞILIĞINDA ÖĞRETMENLİK BAŞVURULARI
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze bağlı okullara ihtiyaç dâhilinde Milli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesi doğrultusunda ek ders ücreti karşılığı öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır. Görev almak isteyenlerin E-Devlet sistemi üzerinden 2025-2026 eğitim öğretim yılı için ders ücreti karşılığında öğretmenlik başvurusu yaparak, 01/08/2025-15/08/2025 tarihleri arasında;
- Ekteki başvuru formu (Ek-1),
- E-Devlet üzerinden alınan yerleşim yeri/adres belgesi,
- E-Devlet üzerinden alınan güncel tarihli adli sicil kaydını,
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.
- Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin Fotokopisi.
- Formasyon Belgesi (var ise).
- KPSS Sonuç Belgesi
- Erkek Adaylar için Askerlik Durum Belgesi
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü atama birimine teslim etmeleri gerekmektedir. Anılan tarihten sonra yapılan başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır.
Görevlendirilmeler 2024 KPSS Puan üstünlüğüne göre yapılacak olup;
Görevlendirme Önceliği;
1. Alımlar branş bazlı yapılacaktır.
2. Eğitim Fakültesi mezunları
3. Fen – Edebiyat Fakültesi mezunları
4. Öncelik; Lisans Mezunu olup, yan alanı ve sertifikası olanlar (İngilizce, Özel Eğitim ve Bilgisayar v.b.)
5. Öncelik; Lisans mezunları (4 ve daha üstü)
6. Öncelik: Emekli Öğretmenler
ÖNEMLİDİR:
1. Bir önceki öğretim yılında ek ders ücreti karşılığında ders okutmak üzere görevlendirilenlere öncelik verileceğinden görev yapmış olanlar görev yaptıklarına dair belgeyi (İngilizce, Özel Eğitim belgesi olanlar ve/veya KPSS puanı sistemde güncel olmayan ve/veya görünmeyenler sonuç belgelerini) 01.08.2025 – 15.08.2025 tarihleri arasında Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Yönetimi Atama Şubesine getirmeleri gerekmektedir.
2. Görev alacak olan öğretmenler mazeretsiz olarak görevden ayrılamayacaklardır.
3. Gerekli şartları taşımayan başvurular; gerçeğe aykırı bilgi ve belgeyle ya da istenilen bilgileri uygun biçimde işaretlemeden yapılan başvurular geçersiz sayılacak; geçersiz başvurulara dayalı olarak yapılan görevlendirilmesi tespiti halinde iptal edilecektir.
4. 2025 Öğretmenlik Alan Sınavına gireceklerin Sınav sonucu açıklandığı günden itibaren en geç 3 (üç) iş günü içinde sınav sonuç belgesini Müdürlüğümüz Atama Şubesine teslim etmesi halinde sıralamada güncelleme yapılacaktır.
5. Görev verilenlerden göreve gitmeyenler bu eğitim öğretim yılı içerisinde hakkını kullanmış sayılacak ve bu yıl içerisinde tekrar görev almak üzere talepte bulanamayacaktır. Görevlendirmelerde görev alacak kişilere telefon ile ulaşılacak olup, adreslerine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
BAŞVURU İÇİN İSTENİLEN BELGELER: Belgeler dosya içerisinde (01/08/2025-15/08/2025 tarihleri arasında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü atama birimine elden teslim etmeleri gerekmektedir. Evrak teslim etmeyenlere görev verilmeyecektir.)
EVRAKLAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLDİKTEN SONRA AYRICA AŞAĞIDAKİ LİNKTE YER ALAN FORM DOLDURURULACAKTIR.
LİNK ÜZERİNDEN FORM DOLDURMAK İÇİN TIKLAYINIZ